plugg och smoothie...

 

Smoothie, musik så är jag redo att plugga! Precis kommit hem från mamma, nu känner jag att jag verkligen måste plugga! sitter och lyssnar på musik (spotify♥) och dricker smoothie, godaste som finns! Så nu ska jag slå upp biologi boken och matte, prov i matte och biologi imorgon jippi, måste sätta igång annars kommer det aldrig gå vägen!

Snuskig bra låtar! 

 

Sean Kingston – Fire Burning

Mohammed Ali – Hinna Hinna

Wyclef Jean featuring Akon, Lil Wayne, and introducing Niia – Sweetest Girl (Dollar Bill)

Ronan Keating – When You Say Nothing At All

Shakira – Don't Bother

Madonna – 4 Minutes


Lady Gaga – I Like It Rough

Michael Jackson – Man In The Mirror

David Guetta – Sexy Bitch (Featuring Akon;explicit)

Lil Wayne – Lollipop - Main



Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Vad gott med smoothie!

2009-09-28 @ 09:32:49
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Agnes

haha, inte visste jag att du lyssna på Michael ;)<3

2009-10-16 @ 21:09:21
URL: http://billiejeean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0