my one cutie pie!

Sitter och kelar med min katt i min säng och ser på...ja vad ser jag ens på?! hahah Dexter! Och läser bloggar, bästa som finns! Jag svettas som en gris, ingen skola imorgon för mig inte! Feber troligtvis?! Jag var tvungen att öppna fönstret för de rann allavarligt svett, och så ser jag en liten tass komma från genom fönstret och där satt min katt på en stol utanför så hon fick hoppa in! Och nu råka jag faktiskt putta ner henne från fönstret, stackarn! :(Nu ska jag ta Afrodite och gå å lägga mig tror jag, fast först se klart på Dexter!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll/natt/morgon!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHHAHA aw :D::D:D:D:D:D::D:D:D:d

sofia jag har krupp :( AHAHAHHAHA

2009-09-22 @ 07:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0