Tjenamors! Gästinlägg!

Hej alla!

Idag är det dags för gästinlägg i den här kända bloggen! Amanda heter jag,jag är Sofias bästis. Idag har vi ätit klubba och lyssnat på Sean Kingston! Mycket gullig och trevlig människa!

Idag är det halloween också! Mumsigt ;) Hoppas inga jävla skitungar kommer och knackar på sofias dörr,för då dödar vi dom.. Länge leve godis säger vi bara, nam nam!Men det vill vi ha för oss själva,inte ska några små barn äta upp det!Nejnej!
Vi har också sett en film som jag inte kommer ihåg vad den heter......Men den var ganska bråå! Lite läskig men ändå god.....Det är ju halloween trots allt ;o

Vi ska också montera upp min säng som jag ska sova i inatt! hihi :) Eller ja,det får Sofia göra. Nej, jag skoja bara! Självklart ska jag hjälpa min käre vän!

Sofia den klanten slog just sönder ett glas -.-' ahhh! Men det är stimulerande att se henne dammsuga,absolut! ;)


Nej,gott folk! Nu ska vi se på Charlie Chaplin och lyssna på Bob Marley! PUSS!
favorit i repris......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0