seegt!

Hej hej!

Orienteringen idag gick VÄLDIGT dåligt kan man säga, Jag och Amanda gick tillsammans (INTE sprang)

VI var dom första som började, och endå kom vi bland dom sista typ?! Jag snublade och halka ner för någon berg som några lura ned oss för, jag skrapa upp knät, och ramla i vatten och hela jag var blöt, der var ett rent helvete rent ut sagt! När vi kom tillbaka så sprang vi bara, har nog aldrig vart så glad att se konsum! Haha, jag kom med massa barr i håret! Haha, usch verkligen jätte slö jag vet innte vad det är med mig, kanske för att jag vart ute hela dagen?! Nu börjar snart andra avenyn, världens bästa tv serie! Hoppas ni mår bra, Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0